دوره 10 (1402)
دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
دوره 0 (1380-1392)
کلیدواژهها = GMM
تعداد مقالات: 4
تأثیر صنایع فرهنگی- مذهبی بر رشد اقتصادی ایران
دوره 6، شماره 2 ، آذر 1398، ، صفحه 249-276
چکیده
صنایع فرهنگی مذهبی مانند گردشگری مذهبی، اجرای مراسم سنتی و مذهبی میتواند اثرات مفید و مثبتی به طور مستقیم و غیرمستقیم بر رشد اقتصادی داشته باشد. ایران به دلیل پتانسیلهای بالای فرهنگی-مذهبی از ویژگیهای ... بیشترتأثیر همزمان حکمرانی خوب واجزای مخارج دولتی بر رشد اقتصادی در کشورهای حوزه منا
دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 72-98
چکیده
چکیده: هدف این پژوهش بررسی تأثیر همزمان حکمرانی خوب و اجزای مخارج دولتی بر رشد اقتصادی در کشورهای حوزه منا است. برای تخمین الگو از روش گشتاورهای تعمیمیافته(GMM) در دوره زمانی 2017-2002 استفادهشده است. نتایج ... بیشتراثـر اختلاف شاخصهای توسعۀ انسانـی بین مردان و زنان بر رشد اقتصادی
دوره 4، شماره 2 ، اسفند 1396، ، صفحه 3-26
چکیده
دستیابی به رشد اقتصادی بالاتر، یکی از اهداف مهم همۀ کشورها است که تحقق آن موجب افزایش رفاه جامعه، کاهش فقر و نابرابری میشود و نیروی انسانی یکی از مهمترین عوامل رشد اقتصادی است. از آنجا که نیمی ... بیشتروفور منابع طبیعی و صادرات غیرنفتی: رهیافت GMM
دوره 4، شماره 1 ، شهریور 1396، ، صفحه 55-80