عوامل ایجاد ادوار تجاری در اقتصاد ایران طی سالهای (1387-1349)
1. عوامل ایجاد ادوار تجاری در اقتصاد ایران طی سالهای (1387-1349)

سیدکمیل طیبی؛ مجید دشتبان فاروجی؛ امیر جباری؛ محمد مهدی مجاهدی مؤخر

دوره 0، شماره 19 ، بهار و تابستان 1390، ، صفحه 17-36

چکیده
  این مقاله با استفاده از الگوی عرضه - تقاضای کل و تجزیه واریانس به دست آمده از آن، به علل و شناخت متغیرهای مهم در ایجاد و شکل‌گیری ادوار تجاری در ایران طی سال‌های (1387-1349) پرداخته است. نتایج حاصل از تجزیه ...  بیشتر